Caset

Hyvä mainonta saa vastaanottajan reagoimaan mainostajan haluamalla tavalla – joko heti tai jättämällä pitkän positiivisen muistijäljen.

Motonet-ilmoitusliite

8-sivuinen valtakunnallinen liite aktivoi lukijoita erittäin hyvin asioimaan ja tekemään ostoksia Motonetin liikkeissä.

Aktia

Kampanjalla tavoitettiin suuri joukko uusia asiakkaita ja se aktivoi tehokkaasti kampanjan kohderyhmää

Ikea

Kampanja sai loistavat tulokset! Mainoksen huomioarvo nousi korkealle ja mainoksen viestiin tutustuttiin huolellisesti.

Säästöpankki

Säästöpankki juhlisti vuonna 2022 pitkää 200-vuotista historiaansa. Silloin toteutettiin laaja brändikampanja, jossa etsintäkuulutettiin 6 kolikkoa tallentanutta Säästöpankin ensimmäistä asiakasta Hedvig Nyströmiä.

Kia Finland

Mainosvideo Kärkimedian digilehdissä herätti kiinnostusta, saavutti korkean huomioarvon ja aktivoi lukijoita.

 

Unikulma

Unikulmalle on tärkeää näkyä omalla brändillä luotettavassa ja laadukkaassa uutismediassa. Mitattavasti parempaa markkinointia ja unta!

Esperi Care

Natiivimainonta antoi mahdollisuuden esitellä monipuolisesti Esperin laajaa palveluiden tarjontaa. Kampanja kasvatti reilusti kiinnostusta. Tutustu tuloksiin!

IKEA Finland

Kokosivukampanja lisäsi kiinnostusta ja aktivoi asioimaan sekä vierailemaan verkkosivuilla. Mainos myös vahvisti IKEAN positiivista brändimielikuvaa.

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta