Mainonnan kohdentaminen
Halutessasi voit kohdentaa display-kampanjasi Kärkimediaverkostossa joko alueen tai kontekstin mukaan.
Halutessasi voit kohdentaa display-kampanjasi Kärkimediaverkostossa joko alueen tai kontekstin mukaan.
Kohdennus eri markkina-alueille on Kärkimedia-verkostossa aina luomua, sillä verkoston jokainen sivusto on oman markkina-alueensa ykkösmedia. Kun haluat kohdentaa digimainontaa juuri tietyille alueille Suomessa, riittää, että valitset kyseisten alueiden sanomalehtimedian, ja tavoitat alueen kuluttajat tehokkaasti heille läheisessä ja tärkeässä mediassa.
Voit myös kohdentaa kampanjasi brändillesi ja viestillesi sopivaan sisältökontekstiin silloin, kun kampanjaa ajetaan läpi Kärkimedian verkoston. Kontekstin mukaan kohdentaminen on varsin perinteinen kohdennuskeino, mutta nykyaikaisia teknologioita hyödyntämällä se on ehdottomasti yksi tehokkaimmista. Matkailumainonnan kontekstikohdennus tehtiin ennen valitsemalla matkailuun liittyviä sivustoja manuaalisesti, mutta nykyään tekoälyn ja itseoppivien mallien avulla voidaan löytää automaattisesti ne kontekstit, artikkelit ja sisällöt, jotka halutaan.
Kohdennuslisä on +15 % mainospaikan CPM-hintaan.
Esimerkki: Handelsbanken Private Banking mainos kohdennettuna talousasioista kiinnostuneille.