Lokakuun parhaat


Kuukauden printtimainos

Nordean ajankohtainen asuntolainakampanja Kärkimedian sanomalehtien etusivuilla sai paljon huomiota ja aiheutti keskustelua.

Mainos oli suunnattu nuorille perheille ja asuntolainaa omaaville tai sellaisen ottamista harkitseville. Kohderyhmässä mainos huomattiin erinomaisesti ja he perehtyivät  mainokseen erittäin hyvin. Hellyyttävä kuva herätti positiivisia ja lämpimiä tunteita. Mainoksen vahvuuksia olivat positiivisuus ja erottuvuus muusta mainonnasta.


  • Medioiden määrä: 11
  • Lukijamäärä: 1 550 900
  • Peitto markkina-alueella: 42%

Kampanjan tulokset

77%ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Nordeaa kohtaan mainoksen perusteella.

78%Mainokseen perehdytiin huolellisesti. Sen lukuarvo oli 78%.

61%kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti Nordean mielikuvaan.


Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta