Display-mainonnan raportointi

Pystymme nyt tuottamaan display-kampanjoille myös attention analytiikkaa uudella Katse-raportillamme!

  • Alue-kampanjat raportoidaan mediakohtaisesti, eli kampanjan saamat näytöt ja klikit sekä niiden jakautuminen medioittain.
  • Peitto-kampanjat raportoidaan vain kampanjatasolla, eli kampanjan saamat näytöt ja klikit kokonaisuudessaan
    (ei mediakohtaisesti).
  • Kohde-kampanjat raportoidaan vain kampanjatasolla, eli kampanjan saamat näytöt ja klikit kokonaisuudessaan
    (ei mediakohtaisesti).
  • Artikkelivideokampanjoissa raportoidaan videon saamat näytöt, videosta saadut klikit sekä videon katselut 
    (aloitus, 25 % / 50 % 75 % / 100 % katselleet).

Kampanjan saamat näytöt ja klikit raportoidaan medioiden omien mainonnanhallintajärjestelmien kautta.

Pyydämme huomioimaan, että medioiden mainonnanhallintajärjestelmien ja asiakkaan oman järjestelmän luvut saattavat poiketa toisistaan. Tämä on täysin normaalia, sillä eri järjestelmät mittaavat ja raportoivat hieman eri asioita.

Kärkimedian Katse-raportti kertoo display-kampanjan seenabilityn, eli aidosti huomattujen mainosnäyttöjen osuuden ja määrän ostetuista mainosnäytöistä, sekä huomatun mainonnan keskimääräisen huomioajan.

Katse-raportin luvut perustuvat luotettavaan tekoälyyn, jonka taustalla on valtava määrä tarkkaa silmänliikedataa. Data on kerätty laajan kuluttajatutkimuspaneelin avulla, jolla on katseenseurantalaitteet yhdistettynä käytössä olevaan selaimeen sekä mittausohjelmistoon. Paneelin avulla on kerätty dataa jo yli kahdeksan vuotta ja sitä päivitetään jatkuvasti.

Tieteellisin termein sanottuna kerätyllä datalla koulutetaan konvoluutioneuroverkkoihin perustuvaa tekoälyratkaisua.

Katse-raportoinnin hinta on 0,20 € CPM ja lisäämme sen automaattisesti kaikkiin erikseen ostettuihin display-kampanjoihin.

Testaa ja optimoi myös mainosaineistot huomaamisen osalta

Katse-analytiikan taustalla oleva tekoäly pystyy tuottamaan myös huomioheatmapin aineistolle (heatmap esimerkki vieressä), josta nähdään mihin luovan elementteihin lukijan huomio aineistossa keskittyy. Tämän lisäpalvelun hinta on 12,50 € / aineisto.

Lue myös

Digimainonnan tutkimukset

Kun haluat perusanalytiikan oheen syvällisempää tietoa digimainonnan toimivuudesta, tutustu myös Digimainonnan vaikuttavuus -tutkimukseemme.

Kysy lisää, autan mielelläni!

Iiris Lehtola

Iiris Lehtola

Digital Director
iiris.lehtola@karkimedia.fi
045 352 8522

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta