Display-mainonnan raportointi
Pystymme nyt tuottamaan display-kampanjoille myös attention analytiikkaa uudella Katse-raportillamme!
Pystymme nyt tuottamaan display-kampanjoille myös attention analytiikkaa uudella Katse-raportillamme!
Kampanjan saamat näytöt ja klikit raportoidaan medioiden omien mainonnanhallintajärjestelmien kautta.
Pyydämme huomioimaan, että medioiden mainonnanhallintajärjestelmien ja asiakkaan oman järjestelmän luvut saattavat poiketa toisistaan. Tämä on täysin normaalia, sillä eri järjestelmät mittaavat ja raportoivat hieman eri asioita.
Katse-raportin luvut perustuvat luotettavaan tekoälyyn, jonka taustalla on valtava määrä tarkkaa silmänliikedataa. Data on kerätty laajan kuluttajatutkimuspaneelin avulla, jolla on katseenseurantalaitteet yhdistettynä käytössä olevaan selaimeen sekä mittausohjelmistoon. Paneelin avulla on kerätty dataa jo yli kahdeksan vuotta ja sitä päivitetään jatkuvasti.
Tieteellisin termein sanottuna kerätyllä datalla koulutetaan konvoluutioneuroverkkoihin perustuvaa tekoälyratkaisua.
Katse-raportoinnin hinta on 0,20 € CPM ja lisäämme sen automaattisesti kaikkiin erikseen ostettuihin display-kampanjoihin.
Katse-analytiikan taustalla oleva tekoäly pystyy tuottamaan myös huomioheatmapin aineistolle (heatmap esimerkki vieressä), josta nähdään mihin luovan elementteihin lukijan huomio aineistossa keskittyy. Tämän lisäpalvelun hinta on 12,50 € / aineisto.