Joulukuun parhaat


Kuukauden printtimainos - Nordea

Nordean puolensivun kokoinen mainos 14:ssa sanomalehdessä herätti positiivista huomiota ja koettiin ajankohtaan sopivaksi. Mainoksen välittämä iloinen tunnelma vahvisti entisestään myönteisiä mielikuvia pankista.

Kampanjan myötä joka kolmas vastaaja koki mainoksen vahvistaneen käsitystään Nordeasta vastuullisena ja luotettavana toimijana. Kohderyhmässä kiinnostus Nordeaa kohtaan kasvoi merkittävästi.


  • Medioiden määrä: 14
  • Lukijamäärä: 1 759 000
  • Peitto markkina-alueilla: 50%

Kampanjan tulokset

68%Huomioarvo kohderyhmässä

94%Nordean tunnettuus lukijoissa

58%Mainoksen lukuarvo

69%Kiinnostuksen lisäntyminen Nordeaa kohtaan

37%Myönteinen vaikutus Nordean mielikuvaan


Joulukuun Natiiviartikkeli - Rusta

Rustan valtakunnallinen natiiviartikkeli herätti laajaa kiinnostusta mainostettuja tuotteita kohtaan ja vahvisti samalla Rustan myönteistä brändimielikuvaa. Lukijat uppoutuivat artikkelin sisältöön, ja se aktivoi heitä tehokkaasti – moni suunnitteli hakevansa lisätietoa tai suuntaavansa jouluostoksille Rustaan artikkelin innoittamana.

Artikkelin visuaalinen ilme ja sen jouluinen tunnelma houkuttelivat tehokkaasti lukijoita viipymään sisällön parissa pidempään. Tämä osoittaa paitsi artikkelin vaikuttavuuden myös sen kyvyn herättää aitoa kiinnostusta ja joulun odotuksen iloa.

  • Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli 01:03 minuuttia
  • Artikkelin lukukerrat kampanjan (7 vrk) aikana 56 743
Natiivimainonta Kärkimedian digiverkostossa

Mai­nos­ta­jal­le kiin­nos­ta­va ja us­kot­ta­va ta­pa lähestyä ku­lut­ta­jia jour­na­lis­ti­sin kei­noin, luonnollisena osa­na me­dian uu­tis­si­säl­töä.

Natiiviartikkelin julkaiseminen uutismediassa:
  • Säilyttää lukijan huomion
  • Hyödyntää mediabrändin luottamusta
  • Lisää sitoutumista sisältöön
  • Tuo pitkäaikaista hyötyä hakukonenäkyvyyteen

 


Kampanjan tulokset

90%Lukuarvo kohderyhmässä

82% Kiinnostuksen lisääntyminen Rustaa kohtaan

61% Myönteinen vaikutus Rustan mielikuvaan mainoksen perusteellan

27%Aikoi asioida myymälässä tai verkkokaupassa

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta