Rustan valtakunnallinen natiiviartikkeli herätti laajaa kiinnostusta mainostettuja tuotteita kohtaan ja vahvisti samalla Rustan myönteistä brändimielikuvaa. Lukijat uppoutuivat artikkelin sisältöön, ja se aktivoi heitä tehokkaasti – moni suunnitteli hakevansa lisätietoa tai suuntaavansa jouluostoksille Rustaan artikkelin innoittamana.
Artikkelin visuaalinen ilme ja sen jouluinen tunnelma houkuttelivat tehokkaasti lukijoita viipymään sisällön parissa pidempään. Tämä osoittaa paitsi artikkelin vaikuttavuuden myös sen kyvyn herättää aitoa kiinnostusta ja joulun odotuksen iloa.
- Artikkelin keskimääräinen lukuaika oli 01:03 minuuttia
- Artikkelin lukukerrat kampanjan (7 vrk) aikana 56 743
Natiivimainonta Kärkimedian digiverkostossa
Mainostajalle kiinnostava ja uskottava tapa lähestyä kuluttajia journalistisin keinoin, luonnollisena osana median uutissisältöä.
Natiiviartikkelin julkaiseminen uutismediassa:
- Säilyttää lukijan huomion
- Hyödyntää mediabrändin luottamusta
- Lisää sitoutumista sisältöön
- Tuo pitkäaikaista hyötyä hakukonenäkyvyyteen