Tammikuun parhaat


Kuukauden printtimainos - Bauhaus

Bauhaus onnistui etu- ja kokosivukampanjallaan erottumaan muusta mainonnasta vaikuttavalla ja luovalla ratkaisulla! Kampanjan vahva visuaalinen ilme ja ajankohtainen, informatiivinen viesti puhuttelivat kohderyhmää tehokkaasti.

Erittäin korkea huomioarvo ja vahva vaikutus kohderyhmässä

Bauhausin kokosivukampanja saavutti poikkeuksellisen korkean huomioarvon! Mainos herätti vahvasti kiinnostusta ja sitoutti lukijoita. Mainokseen myös perehdyttiin keskimääräistä paremmin.

Mainosta pidettiin mielenkiintoisena, tunteita herättävänä ja visuaalisesti erottuvana. Siihen suhtauduttiin myönteisesti, ja se aktivoi kohderyhmää tehokkaasti. Kampanjan monikanavainen toteutus (printti + digi) vahvisti sen vaikuttavuutta edelleen. Erityisesti kampanjan visuaalinen ilme ja ajankohtainen viesti toimivat tehokkaasti.

Kampanja tavoitti tehokkaasti miehet, alle 50-vuotiaat ja hyvätuloiset kotitaloudet. Mainostajan spontaani tunnistaminen oli 89 %, mikä osoittaa Bauhausin vahvan brändin ja tunnettuuden Kärkimedian sanomalehtien lukijoissa.


  • Medioiden määrä kampanjassa: 6
  • Lukijamäärä : 1 060 000
  • Peitto markkina-alueilla: 36%

Kampanjan tulokset

92% Huomioarvo kohderymässä

81%Kiinnostuksen lisääntyminen Bauhausia kohtaan mainoksen perusteella

80% Mainoksen lukuarvo

89%Bauhausin tunnettuus


Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta