Tasan 25 vuotta sitten aprillipäivänä 1.4.1995 perustettiin Kärkimedia.
Silloin lehtiä oli mukana 26 ja nyt 31, jokainen alueensa suurin ja tavoittavin sanomalehti.
Kärkimedia perustettiin mainostajien ja mediatoimistojen tarpeesta ostaa keskitetysti yhden tahon kautta sanomalehtimainontaa vaikka koko valtakuntaan – paikallisesti mutta valtakunnallisesti samaan aikaan.
Kärkimedian tavoitteena on alusta asti ollut tarjota mainostajille parhaat mahdolliset mediaratkaisut ja auttaa mainostajaa menestymään omissa tavoitteissaan. Suomen paikallisimmassa ja vaikuttavimmassa mediassa kustannustehokkaasti, kumppaneitamme hyvällä asenteella ja ammattitaidolla palvellen. Tähän ja hyvään yhteistyöhön me uskomme edelleen. Ja varsinkin juuri nyt tässä hetkessä.
Olemme ylpeitä meidän luotettavasta ja totuudenmukaisesta uutismediasta, jonka äärellä me suomalaiset nyt olemme tiiviisti.
Ja siitä, että me voimme tarjota mainostajillemme mediaympäristön ja sisällön, jossa jokainen brändi turvallisesti voi näkyä.
Olethan meihin yhteydessä, kun pohdit miten viestiä ja tavoittaa suomalaiset tässä poikkeuksellisessa hetkessä. Me autamme, mietitään yhdessä oikeat ratkaisut!
Näillä eväillä ja positiivin ajatuksin me juhlistamme nyt syntymäpäiväämme ja suuntaamme ajatuksiamme kohti parempaa. Pidetään yhteyttä sekä huolta itsestämme ja toisistamme!
Terveisin
Tomppa Jungell sekä muut kärkimedialaiset
Kuten totesimme kampanjassammekin. Nyt kaikki kotiin!