Tavoite
Triplan kesäkampanjan tavoitteena oli herättää kiinnostusta valtakunnallisesti ja esitellä Triplan monipuolista tarjontaa lomanviettäjille
- Lisäksi tarkoituksena oli tuoda esille mahdollisuutta tehdä jotain ihan uutta ja erilaista kesäloman aikana ja kasvattaa tietoisuutta koko Suomen alueella pohjoismaiden suurimman kaupunkikeskuksen tarjoamista vaihtoehdoista.
Ratkaisu
Koska kerrottavaa oli paljon, käytettiin kampanjassa näyttävää 8-sivuista tabloidkokoista Kärkimedia Liitettä
- Kärkimedia Liite on osa lehden sisältöä.
- Se painetaan sanomalehtipaperille ja sijoitetaan lehden väliin.
- Liitteeseen mahtuu isompikin juttu eikä kuvien koosta tarvitse tinkiä.
- Se on myös vaivatonta, saat mainostilan, jakelun ja painon samasta paikasta.
Tulokset
Mainos aktivoi tehokkaasti!
Triplan näyttävä 8-sivuinen tabloidkokoinen ilmoitusliite oli menestys! Mainos aktivoi erittäin hyvin ja erityisesti kohderyhmään kuuluvia.
Värikkäällä ulkonäöllä ja isolla koolla se sai lukijoiden huomion ja herätti kiinnostuksen.
Medioiden määrä 14 – Lukijamäärä 1 581 000 – Peitto markkina-alueella 46 %
- Kiinnostuksen lisääntyminen Triplaa kohtaan 89%
- Liitteen lukuarvo 79%
- Myönteinen vaikutus mielikuvaan 50%%