Syyskuun parhaat
Kuukauden printtimainos / MSD Finland
85% kohderyhmästä muistaa nähneensä mainoksen.
MSD Finlandin informatiivinen kampanja viidessä sanomalehdessä etu -ja kokosivuina huomattiin erittäin hyvin. Mainos erottui hyvin muusta lehtimainonnasta, oli tunteita ja ajatuksia herättävä, tietoa antava ja hyödyllinen.
Kampanja toteutettin Kärkimediassa sekä printissä että digissä. Jopa 26% kampanjan huomanneistta aktivoitui keskustelemaan mainoksen sisällöstä. Toisto lisää mainoksen tehoa!
Kampanjan sanomalehdet: Aamulehti, Helsingin Sanomat, Kaleva, Savon Sanomat ja Turun Sanomat.
Lukijamäärä: 1 240 000. Peitto markkina-alueella: 41 %
- Mainoksen lukuarvo 91%
- Kiinnostuksen lisäntyminen 84%