Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus huone­kalut ja sisus­tus­liikkeet – lataa tutkimus

Vuoden 2022 huonekalu- ja sisustusliikkeiden toimialaa käsittelevän alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Ikea ja Jysk ovat eniten asioidut ja ostetut ketjut huonekaluliikkeistä.
  • Tuotteiden laatu, valikoima ja edullinen hintataso ovat tärkeimmät valintakriteerit.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Huonekalujen ja sisustustarvikkeiden kohderyhmät
  • Huonekaluliikkeissä asiointi
  • Huonekalujen ostaminen liikkeistä
  • Katsaus sisustustarvikkeiden markkinaan
  • Sisustusliikkeissä asiointi
  • Sisustustarvikkeiden ostaminen liikkeistä
  • Eri liikkeistä ostaneiden profiilit
  • Kärkimedian tavoittavuus ja mainonnan aktivoiva vaikutus
Katso tutkimuksessa mukana olevat huonekaluja ja sisustustuotteita myyvät liikkeet ja niiden luokittelu raportissa

Huonekaluliikkeet:
• Asko
• Finnish Design Shop
• Ikea
• Isku
• Jysk
• Masku
• Sotka
• Stemma
• Tempur
• Veke
• Vepsäläinen
• Unikulma

Sisustusliikkeet
• Eurokangas
• Finlayson
• Finnish Design Shop
• Finnmari
• Granit
• Hemtex
• Iittala
• Ikea
• Indiska
• Jysk
• Marimekko
• Pentik
• Vallila

Tavaratalot/verkkokaupat
• Aliexpress
• Amazon
• Bauhaus
• Biltema
• Carlson
• cdon.com
• Clas Ohlson
• Ebay
• Ellos
• Etola
• Flying Tiger Copenhagen
• HalpaHalli
• Hobbyhall.fi
• K-citymarket
• K-Rauta
• Kodin Terra
• Kärkkäinen
• Minimani
• Motonet
• Netrauta.fi
• Prisma
• Puuilo
• Rusta (entinen Hong Kong)
• Sokos
• Stockmann
• Taloon.com
• Tokmanni
• Wish

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Lataa tutkimus ja tutustu huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinaan eri puolella Suomea!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!

    Alueellinen Ostokäyttäytyminen-tutkimuksen data auttaa optimoimaan huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinointia.

    Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen avulla voidaan vertailla huonekalu- ja sisustusliikkeiden paikallisia kilpailutilanteita eri markkina-alueilla sekä selvittää alueellisia eroja eri liikkeissä asioinneissa tai vaikkapa ostopaikan valintakriteereissä. Huonekalu- ja sisustusliikkeistä jo ostavaa tai potentiaalista asiakaskuntaa voidaan tarkastella kohderyhmittäin.

    Huonekalu- ja sisustusliikkeiden osalta kyselyssä kartoitetaan suomalaisten huonekalujen ja sisustamiseen liittyvien ostopaikkojen valintakriteereitä, talouden tai henkilön vuoden aikana tekemiä ostoksia, suunnitelmissa olevia hankintoja, valtakunnallisissa ja alueellisissa huonekalu- ja sisustusliikkeissä asiointia, suhtautumista mainontaan ja kiinnostuksen kohteita.