Black Friday tulee! Tavoita ostomyönteiset suomalaiset ViikkoFyralla

Yksi vuoden kovimmista myyntipäivistä on tulossa 26.11. Moni mainostaja kampanjoi koko Black Weekin ajan, Cyber Mondayta 29.11. unohtamatta.

Sanomalehden lukijat ovat otollista yleisöä kampanjallesi:

  • 60% seuraa tarjousmainontaa säännöllisesti
  • 52% keskittää ostoja alennusmyynteihin ja kampanjoihin
  • Kampanjatarjous on ostopäätöksen perusteena joka kolmannella elektroniikka- tai sisustustuotteen ostaneella

Kun poikkeusaikana on jäänyt rahaa säästöön, voi innostus syksyn kampanjoissa olla tavanomaista kovempaa. Sanomalehdellä tavoitat kuluttajat nopeasti. Myös mainontaa seurataan aktiivisesti sekä painetussa lehdessä että lehtien verkkosivuilla.

  • Printtimainonnan huomioarvo on keskimäärin 71%
  • Digimainonnan huomioarvo on  keskimäärin 58%

Sanomalehtien lukijat ovat ostomyönteisiä, Kärkimedian ViikkoFyralla heidät tavoitetaan ympäri Suomen.

Printissä

Neljä kokosivua tai puolikasta yhden viikon aikana. Pakettialennus – 40%. 

Digissä

Digikokosivu neljänä päivänä yhden viikon aikana. ​Pakettialennus  – 20% 

Aineiston voi vaihtaa kaikkiin julkaisuihin!

Tutustu ViikkoFyraan tästä

Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi!

Tutustu Motonetin saamiin tuloksiin

Hyödynsimme Järkipäivillämme Kärkimedian uutta ViikkoFyraa. Saimme sillä laajan valtakunnallisen tavoittavuuden kaikilla myymäläpaikkakunnillamme kustannustehokkaaseen hintaan. Halusimme toistaa viestiämme ja esitellä laajaa tuotevalikoimaamme ja tarjouksiamme useana päivänä koko Järkipäivien ajan.

Kimmo Kiili, Motonet Oy
Markkinointijohtaja

Motonet