Näin suomalaiset tekevät ostoksia ja asioivat eri liikkeissä ympäri Suomen kahdeksalla eri toimialalla!
Ilmoittaudu ti 14.5. webinaariin
Ilmoittaudu ke 22.5. webinaariin
Ostokäyttäytymistutkimuksen avulla päästään kartoittamaan kattavasti eri toimialojen tilannetta valtakunnallisesti, mutta myös vertailemaan paikallisia kilpailutilanteita eri markkina-alueilla. Tutkimuksen vastaajamäärä on noin 13 000. Kärkimedian mittava alueellinen ostokäyttäytymistutkimus toteutetaan KMT:n tiedonkeruun yhteydessä.
Näihin ajankohtaisiin kysymyksiin alueellinen ostokäyttäytymistutkimus antaa vastauksia:
- Minkälaisia ostoaikeita suomalaisilla on, mitä hankintoja on tehty?
- Miten ja missä eri liikkeissä on asioitu valtakunnallisesti ja eri alueilla Suomessa?
- Millä perusteilla valitsemme ostopaikan?
- Millaisia suomalaiset ovat kuluttajina?
Näin Suomi ostaa ja asioi-webinaari järjestetään kahtena eri ajankohtana, 14.5. sekä 22.5.2024.
Esittelemme tulokset niin, että yhden toimialan käsittely kestää noin 30 minuuttia.
Ilmoittaudu valitsemaasi päivään ja tule kuuntelemaan itseäsi kiinnostavat toimialat:
9.30-10.00 Huonekaluliikkeet
10.00-10.30 Optikkoliikkeet
10.30-11.00 Kodinkoneet, elektroniikka ja matkapuhelimet
11.00-11.30 Pankit
11.30-12.00 Rautakaupat
12.00-12.30 Urheiluliikkeet
12.30-13.00 Tavaratalot
13.00-13.30 Vaateliikkeet