Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus huonekalut ja sisustusliikkeet – lataa tutkimus
Vuoden 2022 huonekalu- ja sisustusliikkeiden toimialaa käsittelevän alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:
- Ikea ja Jysk ovat eniten asioidut ja ostetut ketjut huonekaluliikkeistä.
- Tuotteiden laatu, valikoima ja edullinen hintataso ovat tärkeimmät valintakriteerit.
Ladattavan tutkimuksen sisältö
- Huonekalujen ja sisustustarvikkeiden kohderyhmät
- Huonekaluliikkeissä asiointi
- Huonekalujen ostaminen liikkeistä
- Katsaus sisustustarvikkeiden markkinaan
- Sisustusliikkeissä asiointi
- Sisustustarvikkeiden ostaminen liikkeistä
- Eri liikkeistä ostaneiden profiilit
- Kärkimedian tavoittavuus ja mainonnan aktivoiva vaikutus
Katso tutkimuksessa mukana olevat huonekaluja ja sisustustuotteita myyvät liikkeet ja niiden luokittelu raportissa
Huonekaluliikkeet:
• Asko
• Finnish Design Shop
• Ikea
• Isku
• Jysk
• Masku
• Sotka
• Stemma
• Tempur
• Veke
• Vepsäläinen
• Unikulma
Sisustusliikkeet
• Eurokangas
• Finlayson
• Finnish Design Shop
• Finnmari
• Granit
• Hemtex
• Iittala
• Ikea
• Indiska
• Jysk
• Marimekko
• Pentik
• Vallila
Tavaratalot/verkkokaupat
• Aliexpress
• Amazon
• Bauhaus
• Biltema
• Carlson
• cdon.com
• Clas Ohlson
• Ebay
• Ellos
• Etola
• Flying Tiger Copenhagen
• HalpaHalli
• Hobbyhall.fi
• K-citymarket
• K-Rauta
• Kodin Terra
• Kärkkäinen
• Minimani
• Motonet
• Netrauta.fi
• Prisma
• Puuilo
• Rusta (entinen Hong Kong)
• Sokos
• Stockmann
• Taloon.com
• Tokmanni
• Wish
Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!
Lataa tutkimus ja tutustu huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinaan eri puolella Suomea!
Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!
Alueellinen Ostokäyttäytyminen-tutkimuksen data auttaa optimoimaan huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinointia.
Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen avulla voidaan vertailla huonekalu- ja sisustusliikkeiden paikallisia kilpailutilanteita eri markkina-alueilla sekä selvittää alueellisia eroja eri liikkeissä asioinneissa tai vaikkapa ostopaikan valintakriteereissä. Huonekalu- ja sisustusliikkeistä jo ostavaa tai potentiaalista asiakaskuntaa voidaan tarkastella kohderyhmittäin.
Huonekalu- ja sisustusliikkeiden osalta kyselyssä kartoitetaan suomalaisten huonekalujen ja sisustamiseen liittyvien ostopaikkojen valintakriteereitä, talouden tai henkilön vuoden aikana tekemiä ostoksia, suunnitelmissa olevia hankintoja, valtakunnallisissa ja alueellisissa huonekalu- ja sisustusliikkeissä asiointia, suhtautumista mainontaan ja kiinnostuksen kohteita.