Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus optikkoliikkeistä – lataa tutkimus
Lataa tutkimus ja tutustu eri optikkoliikkeiden markkinatilanteeseen!
Vuoden 2022 optikkoliikkeiden toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:
- Optikkoliikkeiden kohderyhmä on suuri. Yli 15- vuotiaita silmälasien käyttäjiä on melkein 3 miljoonaa.
- Silmäasema on valtakunnallisesti asioiduin optikkoliike. Instrumentarium on kakkonen ja Specsavers kolmonen.
Ladattavan tutkimuksen sisältö
- Optikkotuotteiden käyttö, ostaminen ja ostoaikeet
- Optikkoliikkeissä asiointi
- Asioineiden profiilit
- Ostopaikan valintakriteerit
- Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat valtakunnalliset optikkoliikkeet
Fenno Optiikka
Instrumentarium
Lenson
Lensway
Nissen
Silmäasema
Specsavers Optikko
Synsam
Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!