Ratkaisu
Motonetin kesäinen ilmoitusliite sai suomalaiset liikkeelle!
8-sivuinen valtakunnallinen liite aktivoi lukijoita erittäin hyvin asioimaan ja tekemään ostoksia Motonetin liikkeissä. Lukijat pitivät mainosliitteen ajankohtaisuudesta sekä informatiivisuudesta. Tarjooman laaja ja monipuolinen esilletuonti sekä hyvät tarjoukset tekivät vaikutuksen.
Medioiden määrä: 25 / Lukijamäärä: 1 851 000 / Peitto markkina-alueella: 44%
————————————————————————————————-
Liitemainonta on lukijoille mieluista ja sitä halutaan vastaanottaa, huomioarvot ovat poikkeuksetta korkeita! Ilmoitusliitteellä sanomalehden välissä tavoitetaan tehokkaasti koko väestö, myös mainoskieltotaloudet!
Liitteeseen mahtuu isompikin juttu eikä kuvien koosta tarvitse tinkiä. Se on myös vaivatonta, koska saat mainostilan, jakelun ja painatuksen samasta paikasta Kärkimediasta.
Tulokset
Ilmoitusliite huomattiin erinomaisesti, huomiarvo nousi korkealle!
- Kampanjan huomioarvo kohderyhmässä oli 89%.
- Lukijat tunnistivat mainostajan helposti. Motonetin tunnettuus oli 100%.
- Liitteeseen tutustuttiin huolellisesti. Liitteen lukuarvo oli 76%.
- 90% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Motonetia kohtaan ilmoitusliitteen perusteella.
1 462 290 mielestä Motonetin brändimielikuva vahvistui kampanjan ansioista.
1 023 603:lla kiinnostus mainostettuja tuotteita kohtaan kasvoi.
336 327 aktivoitui mainoksen perusteella.