Tavoite
Kampanjassa haluttiin tavoittaa isot massat suomalaisia naisia!
Kampanjan pääkohderyhmä oli yli 35-vuotiaat suomalaiset naiset.
- Kasvattaa ymmärrystä kollageenin hyödyistä ja saada kohderyhmä tutustumaan tarkemmin The Solution kollegeenijauheen tuoteominaisuuksiin.
- Sitouttaa nykyisiä käyttäjiä sekä uuden asiakaspotentiaalin löytäminen.
- Herättää kiinnostusta ja ostohalua.
Ratkaisu
Diginatiivikampanjalla viesti uskottavasti kohdistetuille alueille!
- Diginatiiviartikkeli, 1 viikon kampanja.
- 7 mediaa: Aamulehti, Etelä-Suomen Sanomat, Kaleva, Keskisuomalainen, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat ja Turun Sanomat.
Natiivimainonta digikanavissa on mainostajalle uskottava tapa lähestyä kuluttajia ja omaa kohderyhmää journalistisin keinoin, osana luotettavan median uutissisältöä.
Natiivimainonnalla on keskimääräistä positiivisemmat vaikutukset brändimielikuvaan. Siitä pidetään, se koetaan muuta digimainontaa kiinnostavampana, tietoa antavampana ja erottuvampana.
Tulokset
Kiinnostus lisääntyi huomattavasti!
Mainos oli yleisesti verkkomainontaan verrattuna erittäin tietoa antava. Sitä kehuttiin myös positiiviseksi, raikkaaksi ja tavallisille naisille tarkoitetuksi.
Kohderyhmään kuuluvissa tulokset olivat erityisen hyvät:
- 71% kertoi mainoksen lisänneen kiinnostusta tuotetta kohtaan.
- 15% ilmoitti aikovansa hakea tuotteesta lisätietoa.
- 6% vastaajista aikoi ostaa tuotetta.