Tavoite
Kustannustehokkaasti valtakunnallinen peitto
- Tavoittaa laaja kohderyhmä tehokkaasti ja saavuttaa mahdollisimman kattava valtakunnallinen peitto.
- Vahvistaa Perskindol-kipugeelin markkinaosuutta.
Ratkaisu
Säännöllinen kampanjointi Kärkimedian sanomalehdissä kelluvilla ratkaisuilla
- Kuukausittaiset valtakunnalliset sanomalehtikampanjat.
- 7 päivän sekä 14 päivän kelluvat tuoteratkaisut.
Tulokset
Myynnilliset tavoitteet saavutettiin kirkkaasti!
Kampanjointi Kärkimedian sanomalehdissä on tuottanut hyviä kaupallisia tuloksia ja tavoitteet on saavutettu erinomaisesti.
Kampanjaviikoilla myynti on noussut moninkertaisesti ja sanomalehtikampanjan tulokset näkyvät myynnissä välittömästi. Myös kuluttajien aktivoituminen näkyy apteekeissa saman tien.
Sanomalehtikampanjoissa käytetyt valtakunnalliset kelluvat ratkaisut ovat kustannustehokkuudeltaan erinomaisia peilattuna saavutettuihin myynnillisiin tuloksiin.