Ratkaisu
Vaikeuksien edessä voi toimia kahdella tavalla – sulkea silmät ja toivoa parasta, tai katsoa kauas ja tarttua toimeen.
Synsam valitsi jälkimmäisen, kun koronapandemia hyydytti asiakasvirrat.
Erinomainen alkuvuosi antoi uskoa, että jarruttamisen sijaan markkinoinnin jatkaminen Kärkimedian sanomalehdissä kääntäisi virran takaisin positiiviseksi.
- Synsam on pitkäjänteisesti käyttänyt Kärkimedian sanomalehtien kelluvia mainosratkaisuja markkinointiviestinnässään ja tulokset ovat postitiivisia.
- Sanomalehti toimii hyvin taktisesti myynnin vauhdittajana että mielikuvan rakentajana.
- Sanomalehdillä tavoitetaan kaikilla myymäläpaikkakunnilla kohderyhmä tehokkaasti. Mainonta tuo asiakasvirtoja suunnitellusti myynitavoiteet täyttäen.