Elokuun 2020 parhaat
Kuukauden prittimainos - Budget Sport
82% muistaa nähneensä mainoksen.
Budget Sportin värikäs 4-sivuinen Fyra ilmoituskokonaisuus huomattiin erittäin hyvin. Kampanja tavoitti yli miljoona lukijaa kahdeksalla Kärkimedian sanomalehdellä!
- Kampanja tavoitti hyvin - 1 163 000 muisti nähneensä mainoksen.
- Värikäs 4-sivuinen ilmoituskokonaisuus aktivoi ja houkutteli laajasti. 151 000 aktivoitui mainoksen perusteella
- Kiinnostuksen lisääntyminen 78%.
Kuukauden digimainos- Ifolor
52% muistaa nähneensä mainoksen.
Ifolorin digilehtikampanja puhutteli hyvin kohderyhmäänsä ja lisäsi huomattavasti kiinnostusta. Aktivointi nousi reilusti yli keskiarvojen!
- Joka viides aikoi ostaa tuotteen mainoksen perusteella.
- Kiinnostuksen lisääntyminen 77%.
- Mainos herätti erittäin positiivisia tuntemuksia. Kesämuistot, perhe ja koiran kuva vetosivat lukijoihin.