Elokuun parhaat

DNA

80% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

DNA Kaupan valtakunnallinen puolen sivun mainos sai hyvin lukijoiden ja erityisesti kohderyhmän huomion. Mainos lisäsi kiinnostusta DNA:n tuotteita ja palveluita kohtaan.

Lukijat pitivät DNA:n kampanjaa hyvin brändättynä – mainostaja oli helppo tunnistaa siitä. Mainoksen myös koettiin erottuvan edukseen muun mainonnan joukosta! Lukijoiden kommenteissa mainoksen värikkyys herätti positiivisia fiiliksiä ja selkeys keräsi runsaasti kiitosta.

Medioiden määrä: 27 / Lukijamäärä: 1 894 000 / Peitto markkina-alueella: 44%

  • 83% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen DNA:n palveluita kohtaan mainoksen perusteella
  • 45% kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti DNA:n mielikuvaan
  • Mainoksen lukuarvo oli korkea 64% - Mainos herätti kiinnostusta ja siihen perehdyttiin
  • 17% aikoi asioida DNA:n myymälässä tai verkkokaupaassa mainoksen perusteella