Elokuun parhaat
DNA
80% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
DNA Kaupan valtakunnallinen puolen sivun mainos sai hyvin lukijoiden ja erityisesti kohderyhmän huomion. Mainos lisäsi kiinnostusta DNA:n tuotteita ja palveluita kohtaan.
Lukijat pitivät DNA:n kampanjaa hyvin brändättynä – mainostaja oli helppo tunnistaa siitä. Mainoksen myös koettiin erottuvan edukseen muun mainonnan joukosta! Lukijoiden kommenteissa mainoksen värikkyys herätti positiivisia fiiliksiä ja selkeys keräsi runsaasti kiitosta.
Medioiden määrä: 27 / Lukijamäärä: 1 894 000 / Peitto markkina-alueella: 44%
- 83% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen DNA:n palveluita kohtaan mainoksen perusteella
- 45% kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti DNA:n mielikuvaan
- Mainoksen lukuarvo oli korkea 64% - Mainos herätti kiinnostusta ja siihen perehdyttiin
- 17% aikoi asioida DNA:n myymälässä tai verkkokaupaassa mainoksen perusteella