Kesäkuun parhaat


Kesäkuun printtimainos - Lidl

Lidlin näyttävä ja värikäs kokosivun juhannuskampanja saavutti loistavasti suomalaiset! Iloinen ja houkutteleva mainos, joka huokui tunnistettavaa Lidl-tyyliä, huomattiin erinomaisesti.

Juhannustarjoukset tutkittiin tarkkaan, mikä nosti mainoksen lukuarvon korkealle. Mainoksen tehokkuus näkyi myös selvästi ostoaikeissa. Monikanavainen ratkaisu, joka yhdisti verkon ja printin, vahvisti kampanjan onnistumista entisestään.

Kärkimedialehtien lukijat seuraavat pt-kauppojen mainontaa mieluiten sanomalehdistä. Ruokakauppojen mainontaa myös huomataan paremmin kuin kaikkea muuta mainontaa keskimäärin. Ruokakauppojen mainonta koetaan hyödyllisimmäksi sanomalehdissä, niitä myös luetaan sanomalehdistä huolellisimmin.


  • Medioiden määrä: 19
  • Lukijamäärä: 2 007 000
  • Peitto markkina-alueella: 47%

Kampanjan tulokset

84%kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen

91% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Lidliä kohtaan mainoksen perusteella.

79% Lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti. Mainoksen lukuarvo nousi korkealle.

54% kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti mielikuvaan Lidlistä

41% aikoi tehdä ostoksia Lidlissä mainoksen perusteella


Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta