Maaliskuun parhaat
Hullut Päivät - Stockmann
91% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
Stockmannin erottuva Hullujen Päivien ViikkoFyra-kampanja huomattiin erittäin hyvin, se kiinnosti ja aktivoi ostamaan!
Neljä kokosivun mainosta viikon aikana kasvatti voimakkaasti toiston tehoa ja se näkyi kampanjan erinomaisissa tuloksissa.
- Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä +82%.
- Toisto eli useamman ViikkoFyra-mainoksen huomaaminen kasvatti asiointiaikomusta myymälässä tai verkkokaupassa +228%.
- Toisto kasvatti myös vierailuja verkkosivuilla +155%.
- Kiinnostuksen lisääntyminen kohderyhmässä +82%.
- Toisto eli useamman ViikkoFyra-mainoksen huomaaminen kasvatti asiointiaikomusta myymälässä tai verkkokaupassa +228%
- Toisto kasvatti myös vierailuja verkkosivuilla +155%