Maaliskuun parhaat
Kuukauden printtimainos - Veikkaus
88% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
Veikkauksen kokosivukampanja huomattiin hyvin ja se herätti kiinnostusta lukijoissa. Kekseliäs mainonnan konsepti sopi lukijoiden mielestä hyvin Veikkaukselle. Mainosta pidettiin tietoa antavana, hauskana ja humoristisena. Se myös rakensi tehokkaasti myönteistä mielikuvaa Veikkauksesta.
Medioiden määrä: 4 (Aamulehti, Helsingin Sanomat, Kaleva ja Turun Sanomat) / Lukijamäärä: 1 070 000 / Peitto markkina-alueella: 40%
- 77% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Veikkausta kohtaan
- 23% kohderyhmässä aikoi hakea lisätietoa mainostetusta aiheesta
- 55%:n mielestä kampanjalla oli myönteinen vaikutus Veikkauksen mielikuvaan
Kuukauden digimainos - Veikkaus
76% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
Veikkauksen digikokosivukampanja oli myös kuukauden huomatuin kampanja! Mainos huomattiin digimainonnan keskiarvoa paremmin ja mainostaja tunnistettiin paljon paremmin kuin digimainonnassa keskimäärin.
- 20% aikoi vierailla Veikkauksen kotisivuilla
- 70% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Veikkausta kohtaan