Maaliskuun parhaat
Maaliskuun printtimainos - Ikea
92 % kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
Ikean perjantaipyörykkä-kampanja herätti tehokkaasti huomiota ja keskustelua. Neljässä Kärkimedian sanomalehdessä toteutettu kampanja sai loistavat tulokset!
Näyttävät mainospaikat sekä useamman eri mainosversion toistaminen samassa lehdessä tehosti kampanjan vaikuttavuutta.
Medioiden määrä 4 / Lukijamäärä 1 013 000 (Aamulehti, Helsingin Sanomat, Savon Sanomat ja Turun Sanomat).
- 88 % ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen tuotetta kohtaan
- Kampanja aktivoi lukijoita tehokkaasti. 25 % ilmoitti aikovansa asioida Ikeassa kampanjan ansioista.
- Mainoksen lukuarvo nousi korkealle. 90 % lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti.
- 62 % kertoi mainoksen vaikuttaneen positiivisesti mielikuvaan