Kampanja toteutettiin totutusti lehtikohtaisesti varioiden alueen omaa murretta ja tunnettuja nähtävyyksiä. Hyvin huomattu kampanja näyttävinä etusivuina ja kokosivuina sekä printissä että digissä, aktivoi lukijoita tehokkaasti.
Hartwallin Vuoden harmain päivä -kampanja oli jälleen marraskuun huomatuin, onnea! Kampanja toteutettiin totutusti lehtikohtaisesti varioiden alueen omaa murretta ja tunnettuja nähtävyyksiä. Hyvin huomattu kampanja näyttävinä etusivuina ja kokosivuina sekä printissä että digissä, aktivoi lukijoita tehokkaasti. Mainosta pidettiin myös erottuvana ja tunteita herättävänä.
Erilainen etusivun mainos huomattiin erinomaisesti. Lukijat muistivat mainonnan konseptin aiemmista vuosista, ja sitä pidettiin jopa legendaarisena! Mainosta pidettiin oivaltavana, erottuvana ja hauskana harmaan syksyn piristeenä. Lukijat pitävät kampanjan ideasta ja paikallisesti muokatuista mainoksista. Paikallisuus mainonnassa myös lisää mainoksen vaikuttavuutta.