Tammikuun parhaat
Tammikuun monikanavainen mainos - Valokuitunen Oy
86% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.
Valokuituverkkoja valtakunnallisesti rakentava Valokuitunen Oy toteutti tammikuussa näyttävän monikanavaisen etusivukampanjan Kärkimedian medioissa. Mainoksen huomioarvo nousi korkealle, mainokseen myös perehdyttiin huolellisesti. Kiinnostus Valokuitusta kohtaan nousi huomattavasti.
Mainoksen luova ratkaisu oli hyvin erottuva ja ajankohtaista vaaliteemaa hyödynnettiin erinomaisesti. Lukijat pitivätkin ideaa nerokkaana ja visuaalisesti kiehtovana.
- Mainoksen lukuarvo oli 75%. Mainoksen viestiin perehdyttiin huolellisesti
- 66% kertoi kiinnostuksen lisääntyneen Valokuitusta kohtaan
- 15% ilmoitti hakevansa lisätietoa