Toukokuun parhaat


Kuukauden printtimainos - Nordea

Nordean monikanavainen ja erottuva etusivukampanja saavutti erinomaisen huomioarvon.

Peräti 97 % kohderyhmästä huomasi mainoksen, mikä ylitti selvästi keskiarvon. Kohderyhmässä kampanjan kokonaistulokset olivat poikkeuksellisen hyvät.

Mainoksen aihetta pidettiin tärkeänä. Kampanjassa nostettiin esille turvallisuuskysymyksiä, joita pidettiin erityisen tärkeänä ikäihmisille. Mainonnan luova toteutus, erityisesti ylösalaisin oleva teksti ja kuva, olivat lukijoiden mielestä merkittävä ominaisuus, joka teki mainoksesta erottuvan.

Lukijoiden kommentteja:

”Hyvä muistutus siitä, että pitää ymmärtää luetun tekstin kun nyt on paljon kalastelu ja huijaus yrityksiä jotka ratsastaa vanhoilla brändeillä.”

”Ylösalaisin oleva kuva herättää heti mielenkiinnon, mistä tässä on kysymys. Mielestäni oivallinen tapa vangita lukijan katse ja kiinnostus.”

”Ei kannata luottaa ensivaikutelmaan, vaan perehtyä tarkemmin.”


  • Medioiden määrä: 11
  • Lukijamäärä: 1 606 000
  • Peitto markkina-alueella: 43%

Kampanjan tulokset

97%kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen

71% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Nordeaa kohtaan mainoksen perusteella.

81% lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti. Mainoksen lukuarvo nousi korkealle.

17%ilmoitti aikovansa keskustella aiheesta. Kampanjan viesti herätti keskustelua.

44%ilmoitti mainoksen vaikuttaneen positiivisesti mielikuvaan Nordeasta.


Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta