Toukokuun parhaat

Nordea

97% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Nordean monikanavainen ja erottuva etusivukampanja saavutti erinomaisen huomioarvon. Peräti 97 % kohderyhmästä huomasi mainoksen, mikä ylitti selvästi keskiarvon. Kohderyhmässä kampanjan kokonaistulokset olivat poikkeuksellisen hyvät.

Mainoksen aihetta pidettiin tärkeänä. Kampanjassa nostettiin esille turvallisuuskysymyksiä, joita pidettiin erityisen tärkeänä ikäihmisille. Mainonnan luova toteutus, erityisesti ylösalaisin oleva teksti ja kuva, olivat lukijoiden mielestä merkittävä ominaisuus, joka teki mainoksesta erottuvan.

Lukijoiden kommentteja:

”Hyvä muistutus siitä, että pitää ymmärtää luetun tekstin kun nyt on paljon kalastelu ja huijaus yrityksiä jotka ratsastaa vanhoilla brändeillä.”

”Ylösalaisin oleva kuva herättää heti mielenkiinnon, mistä tässä on kysymys. Mielestäni oivallinen tapa vangita lukijan katse ja kiinnostus.”

”Ei kannata luottaa ensivaikutelmaan, vaan perehtyä tarkemmin.”

Medioiden määrä: 11 / Lukijamäärä: 1 606 000 / Peitto markkina-alueella: 43%

  • 71% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Nordeaa kohtaan mainoksen perusteella.
  • Mainoksen lukuarvo nousi korkealle. 81 % lukijoista perehtyi mainokseen huolellisesti.
  • Kampanjan viesti herätti keskustelua. 17% ilmoitti aikovansa keskustella aiheesta.
  • 44% ilmoitti mainoksen vaikuttaneen positiivisesti mielikuvaan Nordeasta.