Mainonnan kohdentaminen

Halutessasi voit kohdentaa display-kampanjasi Kärkimediaverkostossa joko alueen tai kontekstin mukaan.

Kohdennus eri markkina-alueille on Kärkimedia-verkostossa aina luomua, sillä verkoston jokainen sivusto on oman markkina-alueensa ykkösmedia. Kun haluat kohdentaa digimainontaa juuri tietyille alueille Suomessa, riittää, että valitset kyseisten alueiden sanomalehtimedian, ja tavoitat alueen kuluttajat tehokkaasti heille läheisessä ja tärkeässä mediassa.

Voit myös kohdentaa kampanjasi brändillesi ja viestillesi sopivaan sisältökontekstiin silloin, kun kampanjaa ajetaan läpi Kärkimedian verkoston. Kontekstin mukaan kohdentaminen on varsin perinteinen kohdennuskeino, mutta nykyaikaisia teknologioita hyödyntämällä se on ehdottomasti yksi tehokkaimmista. Matkailumainonnan kontekstikohdennus tehtiin ennen valitsemalla matkailuun liittyviä sivustoja manuaalisesti, mutta nykyään tekoälyn ja itseoppivien mallien avulla voidaan löytää automaattisesti ne kontekstit, artikkelit ja sisällöt, jotka halutaan.

Valittavissa olevat kontekstit
(mainonnan kategoriat):

  • Talous
  • Urheilu
  • Kulttuuri
  • Matkailu
  • Ruoka ja juoma
  • Terveys ja hyvinvointi
  • Muoti ja kauneus
  • Asuminen, koti ja sisustaminen
  • Autoilu ja liikenne

Kohdennuslisä on +15 % mainospaikan CPM-hintaan.

Esimerkki: Handelsbanken Private Banking mainos kohdennettuna talousasioista kiinnostuneille.

Kysy lisää, autan mielelläni!

Iiris Lehtola

Iiris Lehtola

Digital Director
iiris.lehtola@karkimedia.fi
045 352 8522

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta