Brändipaketti
Kärkimedian Brändipaketti on kustannustehokas vaihtoehto toistaa viestiä riittävän näkyvyyden takaamiseksi.
Kärkimedian Brändipaketti on kustannustehokas vaihtoehto toistaa viestiä riittävän näkyvyyden takaamiseksi.
Mediakohtaiset automaattisesti monikanavaiset ratkaisut löydät alla olevasta taulukosta. Lehtien printtivaraukset sekä hinnat pitävät aina sisällään printin ja digin. Tämä koskee sekä määräpäivä- että kelluvia ilmoituksia. Kelluvissa ilmoituksissa luvatut digitaaliset kontaktit toimitetaan kellunta-ajan puitteissa. Kelluvissa kampanjoissa käytetään arkikontaktimääriä. Mainostaja toimittaa printtiaineiston lisäksi myös digiaineiston.
Myös muihin Kärkimedian lehtiin on mahdollista ostaa valmiita paketteja, jotka sisältävät printti-ilmoituksen lisäksi kattavan näkyvyyden lehden digikanavissa kts. erikseen ostettavat monikanavaiset ratkaisut.
Saat viestillesi lisää peittoa ja toistoa. Sekä printissä että digissä mainostaville brändiasiakkaalle tutkimus kaupan päälle, kun digikampanjan nettohinta on vähintään
8 000 €.
Näin ostat Brändipaketin digiin:
Brändipaketin avulla saat tasaista näkyvyyttä toistoilla läpi kampanja-ajan. Toistoalennukset alkavat jo ensimmäisestä ilmoituksesta ja kasvavat toistojen myötä.
Brändipaketilla tavoitat suuren yleisön ja se mahdollistaa kampanjallesi laajan tavoittavuuden. Pystyt jaksottamaan kampanjaasi ja näin vaikuttamaan eri puolella Suomea juuri haluamanasi ajankohtana.
Milloin voit hyödyntää Brändipakettia:
Ottamalla mukaan brändipakettiin räätälöidyt digipaketit, saat kustannustehokkaita lisäkontakteja brändillesi digikanaviin. Printti- ja digikampanjat pitää varata erikseen.
Sekä printissä että digissä mainostaville brändiasiakkaalle tutkimus kaupan päälle, kun digikampanjan nettohinta on vähintään 8 000 €.