Brändipaketti

Kärkimedian Brändipaketti on kustannustehokas vaihtoehto toistaa viestiä riittävän näkyvyyden takaamiseksi.

Mediakohtaiset automaattisesti monikanavaiset ratkaisut löydät alla olevasta taulukosta. Lehtien printtivaraukset sekä hinnat pitävät aina sisällään printin ja digin. Tämä koskee sekä määräpäivä- että kelluvia ilmoituksia. Kelluvissa ilmoituksissa luvatut digitaaliset kontaktit toimitetaan kellunta-ajan puitteissa. Kelluvissa kampanjoissa käytetään arkikontaktimääriä. Mainostaja toimittaa printtiaineiston lisäksi myös digiaineiston.

Myös muihin Kärkimedian lehtiin on mahdollista ostaa valmiita paketteja, jotka sisältävät printti-ilmoituksen lisäksi kattavan näkyvyyden lehden digikanavissa kts. erikseen ostettavat monikanavaiset ratkaisut.

Saat viestillesi lisää peittoa ja toistoa. Sekä printissä että digissä mainostaville brändiasiakkaalle tutkimus kaupan päälle, kun digikampanjan nettohinta on vähintään
8 000 €.

Näin ostat Brändipaketin digiin:

  • Valitse kampanja-aika.
  • Valitse mediat.
  • Valitse sopiva mainosformaatti: joko paraati (980×400 px) tai boksi (300×250 px)
  • Valitse sopiva näyttömäärä valmiista vaihtoehdoista.
  • Digikampanjan näytöt ajetaan vapaan inventaarin mukaan sekä desktopissa että mobiilissa.
  • Hyödynnettävissä sekä Alue– että Peitto-kampanjoihin. Ei koske Kohde-kampanjoita.
  • Brändipaketin bruttohinnoista myönnetään vain mediatoimisto- ja/tai suora-asiakasalennus. Ei muita alennuksia.
  • Digipaketti on varattava erikseen. Mahdollista ostaa myös ilman printtikampanjaa.
  • Aineiston tulee täyttää brändikampanjan vaatimukset.

Brändipaketin avulla saat tasaista näkyvyyttä toistoilla läpi kampanja-ajan. Toistoalennukset alkavat jo ensimmäisestä ilmoituksesta ja kasvavat toistojen myötä.

Brändipaketilla tavoitat suuren yleisön ja se mahdollistaa kampanjallesi laajan tavoittavuuden. Pystyt jaksottamaan kampanjaasi ja näin vaikuttamaan eri puolella Suomea juuri haluamanasi ajankohtana.

Milloin voit hyödyntää Brändipakettia:

  • Mainosten tavoitteena kasvattaa tunnettuutta ja mielikuvaa palvelusta tai tuotteesta.
  • Haluat lanseerata esimerkiksi uuden tuotteen tai palvelun.
  • Mainosviestisi ei ole taktinen.
  • Mainos ei sisällä hintatietoja, osoite- tai jälleenmyyjätietoja.

Ottamalla mukaan brändipakettiin räätälöidyt digipaketit, saat kustannustehokkaita lisäkontakteja brändillesi digikanaviin. Printti- ja digikampanjat pitää varata erikseen.

Sekä printissä että digissä mainostaville brändiasiakkaalle tutkimus kaupan päälle, kun digikampanjan nettohinta on vähintään 8 000 €.

Näin ostat Brändipaketin printtiin

  • Valitse julkaisupäivä.
  • Valitse kampanjaasi vähintään 3 lehteä
  • Alennukset alkavat jo ensimmäisestä ilmoituskierroksesta ja kasvavat toistojen myötä.
    • 1. kierros: 25%
    • 2. kierros: 35%
    • 3. kierros tai useampi: 45%
  • Voit valita tarpeesi mukaan eri tuotteita ja sijoituksia. Huomioi lehtikohtaiset poikkeukset tuotteissa.
  • Ilmoitukset kuuluvat aina samaan kampanjaan.
  • Toistoissa aihe ja visuaalinen ilme on oltava sama, ilmoituskoko voi vaihdella.
  • Toistokierroksella voi olla mukana vain osa ensimmäisen kierroksen lehdistä.
  • Variointisääntö eli ilmoituksessa 50% pitää olla samaa sisältöä, 50% voi vaihtua.
  • Kampanja julkaistaan pääsääntöisesti 1 kk:n sisällä.

Palvelupiste

avoinna arkisin klo 8:00 – 16:00
Puh: 075 757 8550,
palvelupiste@karkimedia.fi

Käyntiosoite

Tammasaarenkatu 5
(Santa Maria -talo, 3. krs)
00180 Helsinki
Postiosoite:


Hae sivustolta