Voit kohdentaa mainontaasi monin eri tavoin riippuen kampanjasi tavoitteista.
Kohdennus eri markkina-alueille on Kärkimedia-verkostossa aina luomua, sillä verkoston jokainen sivusto on oman markkina-alueensa ykkösmedia. Kun haluat kohdentaa digimainontaa juuri tietyille alueille Suomessa, riittää, että valitset kyseisten alueiden sanomalehtimedian, ja tavoitat alueen kuluttajat tehokkaasti heille läheisessä ja tärkeässä mediassa.
Voit myös kohdentaa kampanjasi käyttäjän demografioiden tai kiinnostuksen kohteiden mukaan silloin, kun kampanjaa ajetaan läpi Kärkimedian verkoston. Kohdekampanjoissa käytämme Relevant Audiencen suomalaista yleisödataa.
Retargetoinnin eli mainonnan uudelleen kohdentamisen avulla voit kohdentaa mainontaa niille kävijöille, jotka ovat vierailleet yrityksesi sivustolla. Sitä on mahdollista käyttää myös käänteisesti, esim. mainosta näytetään vain niille, jotka eivät ole vierailleet asiakkaan sivuilla.